phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

четвртак, 9. април 2009.

Ne volim te zato jer te volim

NE VOLIM te zato jer te volim

i od ljubavi do nevoljenja stižem

i do čekanja kada te ne čekam,

srce mi prolazi od zime do plamena.

Volim te jedino zato jer te volim,

mrzim te beskrajno i mrzeći te molim

i mjera moje ljubavi skitničke

jeste da te ne vidim i volim kao slijepac.

Možda će izjesti siječanjsko svjetlo,

surova mu zraka, cijelo moje srce

i ukrasti mi kljuè spokojstva.

U ovoj priči umirem samo ja

i umrijet ću od ljubavi jer te volim,

jer te ljubim, ljubavi, krvlju i vatrom.
Pablo Neruda

0 коментара: