phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

четвртак, 9. април 2009.

Sonet o ljubavi

GLADAN sam tvojih usta, glasa i tvoje kose

i ulicama hodam ne hraneći se, tih,

kruh mi ne daje snage i zbunjuje me zora,

tražim tekući zvuk tvojih koraka u danu.


Izgladnjeo sam za tvojim smijehom što klizi,

za tvojim rukama boje bijesne žitnice,

gladan sam blijedog kamena tvojih noktiju,

želim ti jesti kožu od netaknuta badema..


Želim jesti munju izgorjelu u tvojoj ljepoti,

nos koji vlada na tvome oholom licu,

želim jesti nestalnu sjenu tvojih trepavica.


i gladan idem i vraćam se njušeći sumrak

tražeći tvoje toplo srce

kao neka puma u samoći Quitratue.

0 коментара: