phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

четвртак, 9. април 2009.

LJUBAVI

LJUBAVI, koliko puteva do jednog poljupca,

kakva lutajuća samoća do tebe!

Usamljeni vlakovi kotrljaju se kišom.

U Taltalu još nije svanulo proljeće.


Ali ti i ja, ljubavi, mi smo sjedinjeni.

sjedinjeni od odjeće do korijenja,

sjedinjeni od jeseni, vode i bokova,

sve dok samo ti i ja ne budemo zajedno.


Misliti da je stajalo toliko kamenja

koje nosi rijeka, ušće vode Boroa,

misliti da smo se, odijeljeni vlakovima i narodima,


ti i ja jednostavno morali voljeti,

izmiješani sa svima, s muškarcima i ženama,

sa zemljom koja sadi i gaji karanfile.

Pablo Neruda

0 коментара: