phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

недеља, 18. јануар 2009.

naletjeh usput.......

Ponovo ti govorim ljubavi moja
Posle putovanja i svoga života pusta
Ljubavnu pesmu ponovo ti pišem
Posle pesama iskustva
Ponovo ti govorim ljubavi moja
Onaj kom je bilo paremalo da voli
Ponovo je ovde pred vratima tvojim
I ponovo spreman da te moli

Ponovo ti govorim ljubavi moja
Poceo sam strašno da ponižavam i grešim
Gotovo pri kraju, i gotovo mrtvac
Na pocetku tu sam da se tešim

Ponovo ti govorim ljubavi moja
Na obratnom putu pretvorenom u tamu
Posle sedam mora i vlastite zemlje
Došao sam umreti u tvom stanu

Ponovo ti govorim ljubavi moja
Negde sam vec bio, sad ostavljam to
Da ti posle srece, hrabrosti i znanja
Da ti posle sveta vratim tvoje mesto

Ponovo ti govorim ljubavi moja
Posle lošeg društva, vina, nocas stojim
Sam pred tvojim licem, spreman da ti kažem
Kao i prvi put opet: Ja te volim


Arsen....

1 коментара:

Laura је рекао...

Ljubeci se od postanja,
kroz maglu svijeta
dvoje bludi,
sa cudnom ceznjom,
da se nadju u
metezu stranih ljudi.
Razmisljaju o sebi cesto
i prevarit ce se kadikad,
da su jedno drugo nasli,
a nece se naci nikad.
Pa ipak,on ce jednom
nac u sobu onog hotela,
u kojoj je ona
cijelu noc
uz uzdisaje mora bdjela.
Predzoru,
kad u krevet legne,
na onu mislec koju trazi,
ni slutit nece,
da mu jorgan pokrivase
vec njene drazi.
I mozda ce u restoranu
iz one case on da pije,
na kojoj
bjehu njena usta
nekoliko dana prije.

Dobrica Cesaric