phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

четвртак, 22. јануар 2009.

Volim te dok te pogledom milujem.
Volim te dok ti sjenke razvlace umor
na kapke.
Volim te snaznog i gordog
dok trazis skroviste pod rijecima.
Plahog,
dok skrivas pogled ne bi li te mislima dotakla na tren.
Ne govorim nikome o tom.
Plasi me njeznost koju osjecam.
Skrivam te pod plastom srece,
osmijehom kitim vlastito,umorno lice
ne bi li te mislima dotakla,na tren.
Ne govorim ti o tom
koliko i zasto te volim.
Nikad zapoceta knjiga ne
zavrsava na prvoj strani.
Znas to i sam.

2 коментара:

dragons love је рекао...

Ne merim vreme vise na sate
ni po suncevom vrelom hodu
dan mi je kad njegove se oci vrate
i noc kad ponovo od mene odu

dragons love је рекао...

Ko zna glasove misli,rijetko kada se oglasi glasom govora.Ljudi se postuju rijecima,a vole cutanjem.