phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

субота, 24. јануар 2009.

stihovi

Nocas bih mogao napisati najtuznije stihove.
Napisati, na primjer:
“Noc je posuta zvijezdama,
Trepere modre zvijezde u daljini.
Nocni vjetar kruzi nebom i pjeva.”

Nocas bih mogao napisati najtuznije stihove.
Volio sam je,
a ponekad je ona i mene voljela.

U nocima kao ova bila je u mom narucju.
Ljubih je, koliko puta,
ispod beskrajnog neba.

Voljela me, a ponekad i ja sam je voljeo.
Kako da ne volim njene
Velike nepomicne oci.

Nocas bih mogao napisati najtuznije stihove.
Misliti da je nemam,
osjecati da sam je izgubio.

Slusati noc beskrajnu,
jos mnogo duzu bez nje.
I stih pada na dusu kao rosa na pasnjak.

Nije vazno sto je moja ljubav ne sacuva.
Noc je posuta zvijezdama i ona nije uza me.

To je sve. U daljini netko pjeva. U daljini.
Dusa je moja nesretna sto ju je izgubila

Kao da je zeli pribliziti moj pogled je trazi.
Srce je moje trazi, a ona nije uza me.

Ista noc u bijelo odijeva ista stabla.
Ni mi, od nekada, nismo vise isti.

Vise je ne volim, sigurno,
ali koliko sam voljeo!
Moj glas je trazio vjetar da takne njeno uho.

Drugome. Pripasce drugome.
Ko prije mojih poljubaca.
Njen glas i jasno tijelo. Njene beskrajne oci.

Vise je ne volim, zaista,
no mozda je ipak volim?
Ljubav je tako kratka, a zaborav tako dug!

I jer sam je u nocima poput ove
drzao u narucju,
dusa je moja nesretna sto ju je izgubila.

Iako je to posljednja bol koju mi zadaje
i posljednji stihovi koje za nju pisem.

Federico Garcia Lorca

2 коментара:

Анониман је рекао...

Sergej Jesenjin-Tko Sam?Sto Sam?...

Što sam? Tko sam? Ja sam samo sanjar,
čiji pogled gasne u magli i memli,
živio sam usput, ko da sanjam,
kao mnogi drugi ljudi na toj zemlji.

I tebe sad ljubim po navici, dijete,
zato što sam mnoge ljubio, bolećiv,
zato usput, ko što palim cigarete,
govorim i šapćem zaljubljene riječi.

"Uvijek" i "ljubljena" i "upamtit ću",
a u duši vazda ista pustoš zrači;
ako dirneš strast u čovjekovu biću,
istine, bez sumnje, nikad nećeš naći.

Zato moja duša ne zna što je jeza
odbijenih želja, neshvaćene tuge.
Ti si, moja gipka, lakonoga brezo,
stvorena i za me i za mnoge druge.

Ali, ako tražeć neku srodnu dušu.
vezan protiv želje, utonem u sjeti,
nikad neću da te ljubomorom gušim,
nikad neću tebe grditi ni kleti.

Što sam? Tko sam? Ja sam samo sanjar,
čiji pogled gasne u magli i memli,
i volim te usput, ko da sanjam,
kao mnoge druge na toj zemlji.

Laura је рекао...

SRETAN ZIVOT-13MUDROSTI

1.JA NE VOLIM TEBE ZBOG TOGA STO JESI,NEGO ZBOG TOGA STO SAM JA OVAKVA KAKVA SAM,KAD SAM SA TOBOM...


2.NIJEDNA OSOBA NIJE VRIJEDNA TVOJIH SUZA,JER ONAJ KO IH JE VRIJEDAN NIKADA TE NECE DOVESTI DO NJIH.

3.SAMO ZATO STO TE NEKO NE VOLI,ONAKO KAKO TI TO PRIZELJKUJES,NE ZNACI ISTOVREMENO DA TE NE VOLI SVOJOM CIJELOM DUSOM...

4.PRAVI PRIJATELJ JE ONAJ,KOJI TI PRUZI RUKU,A ISTOVREMENO TI DAJE SRCE..

5.NAJTEZE JE VOLJETI NEKOGA,ABITI SVJESTAN DA TI NIKADA NECE PRIPADATI!!!!

6.NEMOJ NIKADA PRESTATI DA SE SMIJES,PA CAK NI ONDA KADA SI JAKO TUZNA,JER NIKADA NE ZNAS KO BI SE MOGAO ZALJUBITI U TVOJ OSMIJEH.

7.TI SI MOZDA SAMO ZRNCE ZA SVIJET,ALI ZA NEKOGA SI TI CITAV SVIJET.

8.NE PROVODI VRIJEME SA NEKIM,KOJI TO VRIJEME NE ZELI PROVODITI SA TOBOM..

9.MOZDA BOG ZELI DA U TOKU SVOG ZIVOTA SRETNEMO MNOGO POGRESNIH OSOBA,DA BI ONDA,KADA SRETNEMO PRAVU OSOBU,ZNALI TO DA CIJENIMO.

10.NE PLACI,JER JE PROSLO,SMIJ SE,STO SE UOPSRE DOGODILO...

11.UVIJEK CE BITI LJUDI KOJI TE ZELE POVRIJEDITI,ALI TI SE NEMOJ NI ONDA PREDATI,NEGO IZVUCI IZ TOGA POUKU I PAZI KOME CES SE DRUGI PUT POVJERITI..

12.TRUDI SE DA POSTANES BOLJI COVJEK I NE BUDI SIGURAN U TO KO SI TI,SVE DOTLE,DOK NE SRETNES NEKU DRUGU OSOBU I NE SACEKAS DA TE UPOZNA I KAZE KO SI TI USTVARI.

13.NE NAPREZI SE MNOGO,JER SVE NAJBOLJE STVARI NAM SE DESAVAJU KADA IH NAJMANJE OCEKUJEMO..