phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

субота, 24. јануар 2009.

sazvezdje

SAZVEŽĐE

Rođena u sazvežđu suza
kanuh na Mrtvo more.

Zagledana u modrinu sa koje odkanuh
bosonoga

po ko zna koji put
opet sam plutala sama

nepromočiva za prividna naslanjanja
nesročiva da kapljem sama

nesadrživa u jedinici
nerastvorljiva u ulju formalnog kako si
nesrasla imeđu rebara La Žno

po ko zna koji put
opet sam plutala sama.

Ko zna koliko bih puta izludela
da mi muzika, krčage topline donosila nije
da mi umine tišinu, utrnulu i slanu.
Ko zna.

Sitno je sazvežđe okeansko,
naspram zrna istisnutog iz okna nedarskog.

Još bih sa bradavice zabluda, mleko pila
da mi se nije onomad
meteor, u drob obrušio
masku klovna spržio

od tada, družbu sam na nokat brojala
no kivna nisam bila
samo sam zbunjena zastala
(naramcima sreće raskalašno sam zalivala)

samo sam zbunjena zastala
obrevši se u močvari meduza

samo sam potom, tiho
sama sa sebe
k’o probuđena voćka, pala.

Od tada često, često
plutam po Mrtvom moru
sama
šapćem sa zvezdama
i slad s’ usana njihovih
pod kožu akumuliram

nek’ mi se nađe
za harfu da ga zadenem

nek’ mi se nađe.

1 коментара:

Анониман је рекао...

Moja ljubav Jovan Ducic

Sva je moja ljubav ispunjena s tobom,
Kao tamna gora studenom tišinom;
Kao morsko bezdno neprovidnom tminom;
Kao večni pokret nevidljivim dobom.

I tako beskrajna, i silna, i kobna,
Tečeš mojom krvlju. Žena ili mašta?
Ali tvoga daha prepuno je svašta,
Svugde si prisutna, svemu istodobna.

Kad pobele zvezde, u suton, nad lugom,
Rađaš se u meni kao sunce noći,
I u mome telu drhtiš u samoći,
Raspaljena ognjem ili smrzla tugom.

Na tvom tamnom moru lepote i kobi,
Celo moje biće to je trepet sene;
O ljubljena ženo silnija od mene -
Ti strujiš kroz moje vene u sve dobi.

Kao mračna tajna ležiš u dnu mene,
I moj glas je eho tvog ćutanja.Ja te
Ni ne vidim gde si, a sve druge sate
Od tebe su moje oči zasenjene.