phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

петак, 6. март 2009.

Budish me....



Iz samoce moje izranjas niotkud..
I dolazish...
Nenajavljen
U moje srce ulazish..
Ne uzimajuci nishta,
Samo mi dajesh...

Navikla na samocu,
Na dane bez vetra,
Na mirne luke ovoga sveta..
Ja bojim se..
Bure koju sa sobom nosish..
Plashim se vatre koja bije
Iz ochiju Tvojih...
I mami me
Da je dodirnem,
Da osetim njenu toplotu,
Da telo mi greje..

Budish me..

A chinish da...
Mislim da sanjam..
Jer toliko Ti si nestvaran...
Toliko nestvarne rechi su Tvoje..

Budish me, al ja
Bojim se da cu,
Kada otvorim ochi
Ostati sama...
Da ce nestati dana
I da ce noci
Opet postati moje druge..
Da ce neke daleke duge
Ponovo .. useliti se u moje ochi..

0 коментара: