phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

субота, 21. март 2009.

Crno



sanjao sam da sam voljen

draga žena drži me za ruku
gleda u oči i priča
smije se
i priča i smije se

otvorio sam oči
bljesnula je tama
zaurlala je tišina

razmaknuo sam zavjese

noćni leptiri mahniti ples
baršunasta krilca
i vruće staklo ulične svjetiljke

dva su se cvrčka dozivala iz mraka

nalakćen na prozor
zamišljao sam svoju budućnost

zamrljana maglovita slika
preko koje su prelijetali
ošamućeni napola sprženi
dezorijentirani leptiri

samoćo moja

da nemam tebe
bio bih
tako užasno sam

0 коментара: