phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

четвртак, 19. март 2009.

"LEPOTA

Jest, nema na tebi ni jednoga dela
Da se mome oku mogao da sakrije,
Ni jednog prevoja blistavog ti tela
da se moj poljubac na nj spustio nije.

Znam te tako dobro: u rastanka case
Ti preda me stupis sva sjajna i ziva,
Znam kada ce suze oko da ti kvase,
Znam kada ti dusa milostom preliva.

A kad u njoj nosis svu toplinu Juga...
Pa ipak si svakog dana nova meni,
Uvek nova, uvek tako cudno druga,
I nikada slicna jucerasnjoj zeni.

Ta moc tvoja cudna zaslepljava mene
Raznovrsnim sjajem, mirisom i bojom.
- Oh, budi jedanput ko i druge zene.
Da odahnem najzad pred lepotom tvojom..."

Milan Rakic

0 коментара: