phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

субота, 21. март 2009.

Stablo i cvijet



U zoru je podno stabla iznikao malen Cvijet. I tek što je otvorio oči, ugledao je Stablo. - Ti si, sigurno, veliki Cvijet - reče mu. - Ne, ja nisam Cvijet. Ja sam Stablo - odgovori Stablo. - Kakva je razlika izmedju Stabla i Cvijeta? - upita Cvijet.- Cvijet živi nekoliko dana, a Stablo mnogo godina - reče Stablo. - I to je sve ? - Ne - odgovori Stablo. - Mi Stabla izdržimo i najjače vjetrove, a vi, Cvjetovi, prehladite se i od najblažeg lahora. - To je sve? - ponovno upita Cvijet. - Vas mogu ubrati i darovati. Vas se može staviti u vazu i njegovati. Vas ljudi vole, a i vi volite ljude. A s nama Stablima je drukčije. Nas ne mogu ubrati i pokloniti. I ne mogu nas staviti u vazu i njegovati. Mi uvijek ostajemo po strani. - Zar smo mi Cvijetovi na putu? - Ne, uglavnom niste. Ali ljudi vas primjete i kada ste daleko od puta. Često vas i pogaze. Uostalom, lako je pogaziti one koji vole, jer oni nisu zaštićeni. - Šta se dogodi kada neko pogazi Cvijet? - To se uvijek sazna. I zbog toga se može mnogo plakati. Neki i nakon mnogo vremena spominju pregažen cvijet. Nas Stabla niko ne može pregaziti, ali nas i ne vole kao što vole Cvjetove. - Onda si ti - reče mu Cvijet - izuzetak među Stablima, jer tebe voli jedan mali Cvijet. Kada je oko podneva pripeklo sunce, Stablo je svojom sjenom zaštitilo Cvjetić...

0 коментара: