phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

субота, 7. фебруар 2009.

Alabina (Spanska verzija)



Od Granade do Kazablanke
Izmedju toga ritma moja fantasia
Jedna gitara i jedan Ciganin peva
Peva mi Andalusiju
Od Grabade do Kazablanke
Ti igras sa mnom na plazi
Sa tvojim ocima crnim, devojcice
I tvojim usnama zaljubljenim

Zaljubljena kao ti (kao ti)
Zaljubljena kao ti (kao ti)
Zaljubljena kao ti (kao ti)
Zaljubljena kao ti
Kao ti, kao ti, kao ti
Ne postoji niko kao ti.

Iz noci u jutro,
moj je zivot jedna fantazija,
sa tom rumbom, takva Ciganka
Sa spanske zemlje

Iz noci u jutro,
u mom telu radost,
Ti mi pevas Sevillanu
Da bih ja postala zaljubljena

Zaljubljena kao ti (kao ti)
Zaljubljena kao ti (kao ti)
Zaljubljena kao ti (kao ti)
Zaljubljena kao ti
kao ti, kao ti, kao ti,
ne postoji niko kao ti...

Od Granade do Kazablanke
Izmedju toga ritma moja fantasia
Jedna gitara i jedan Ciganin peva
Peva mi Andalusiju
Od Granade do Kazablanke
Izmedju toga ritma moja fantasia
Jedna gitara i jedan Ciganin peva
Peva mi Andalusiju

Ti sto me volis,
zemlja Spanska,
osecam moju dusu, zaljubljena
ovako zivim ja sa tobom, kao jedna vatra
U tvom krilu, zaljubljena.

0 коментара: