phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

четвртак, 5. фебруар 2009.

Ovo je pjesma
za tvoja usta od visanja
i pogled crn.
Zavoli me,
kad jesen duva u pijane mehove.
Ja umem u svakom novembru
da napravim jun.
I nemam obicne srece.
I nemam obicne grehove.
Moja je sreca srneca,a gresno mi je smesno
Ako me neko cacne
u ove oci placne
nije to neutesno.
ja umem od suza da pravim
klikere lepe,prozracne.
Podelicu sa tobom
sva moja sasava zdravlja
Zavoli moju senku
sto se klati niz dan.
Sutra nas mogu sresti
ponori ili uzglavlja.
Ludo moja,zar ne znas
divno je nemati plan.
Izadji iz tog djetinjstva
kao iz starih patika
Zavoli moj osmeh,dubok
kao jezerske vode.
Evo,i ja sam se izuo.
Pod vrelim tabanima
raspada mi se asfalt.
BUDI UZ MENE KADS ODEM.....

0 коментара: