phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

понедељак, 2. фебруар 2009.

..........neki stihovi sa neta......

dva dana otkako si mi srušio svijet
ubijam te u sebi
bezuspješno
ustvari, ne znam da li sam poluživa ili polumrtva
čaša je napola prazna
ja sasvim
nisam mislila da ću više ikad trebati tužne pjesme
niti da će tvoje Volim te da zvuči ovako bezvrijedno
pomjerio si mi razum prenisko
srce osjećam samo zato što boli i guši i ne da mi da spavam
pomisao na tebe i neku drugu tjera me da te mrzim
a i mrzim sve ovo što si nam uradio
sad znam da nisam trebala da te držim kod zvijezda
ugasio si nas oboje kad si odlučio da je prešutiš
doveo si naše nebo na dno
a značiš mi kao niko
Bog mi je svjedok
i značim ti
ironija koliko me boli kad čujem koliko si loše trenutno
ali ti si kriv
i ja jedva imam snage da ti čujem glas
o nečemu više ni ne razmišljam
nemam šta da ti kažem
sve znaš
a ja sam tek saznala očito
poslije tebe ja nemam ništa

0 коментара: