phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

субота, 7. фебруар 2009.

Kao što nisi ni ti......



Posula sam stazu kojom si hodio,
Najlepšim cvećem koje postoji,
Digla te na pijedestal sreće,
Jer si bio moj!

Posula sam za tebe,
Bacila pod noge,
Svu tišinu koju sam imala,
Šum mora na obali,
Skinula vetar s planine,
Stavila ga tebi da ga zauzdaš,
Zvezde sam nagovorila da sjaje,
Samo za tebe,
Sve jezike sam govorila,
Željama tvojim dvorila,
Obnažena sam pred tobom stajala,
Razodjenuta se do kraja!

Naučila sam svirati sve instrumente,
Reči svih pesama sam znala,
Našala sam žutu dunju,
I ružu plavu u pupoljku,
Da ukrasim tvoju glavu,
Dok te ljubim na mesečini,
Prstima prolazim kroz kosu,
Nežno milujem lice!

Sada namršteno lutam,
Peščanom obalom mora,
Promatram igru talasa,
Galebova koji lete,
Vetar razgrće borove,
S maslinama se igra,
Uzbunjeni galebovi nadleću me,
Kao da sam im uzela mesto,
Krikovi se obalom šire,
S mojom prisutnošću se ne mire,
Kao što nisi ni ti…

J.J.Braddock

0 коментара: