phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

субота, 7. фебруар 2009.

PEVAO BIH TI VECERAS KAO DRUGU.
I NEMOJ DA SE SMEJES
AKO MI SUZA KANE.
I NEMOJ RECI :

" DOBRO JE "

" NIJE "

" BICE....


O, KAKO JE OVO LUDO....

OCI GOVORE,
A RECI CUTE.

-BICEMO PRIJATELJI -

DOBRO JE!

I NEMOJ RECI - ZASTO,
JER,
MORACU PESMU DA PLACEM,
JER,
MORACU TUGU DA OTPEVAM.

I KADA TI PRICAM O SVOM ZIVOTU ..
NE GLEDAJ ME,
NECES NACI ODGOVOR
U MOJIM OCIMA.

BICEMO PRIJATELJI
-------DOBRO JE-------!!

NAZDRAVI MI VECERAS,
POZELI MI
U OVOM LAVIRINTU
DA ISTRAJEM.

I NE PITAJ ME ZASTO MI DRHTE RUKE
I NE PITAJ ME GDE SU RECI,
POGLEDAJ ME
I VIDECES
KAKO TI PEVAM TUGU....

0 коментара: