phoenix


Da vidimo.

Treba mi mjesto da na njemu zapisujem nevezane misli,da mu dodijelim licnu notu,da bude moj dom-virtuelni,nema veze,ali dom.
Mozda dom za moje misli.


Da probamo.

Dobrodosli ste,naravno.

Stvaram ovu pesmu za tebe
Gospodaru Sveta
koji imaš sve na svetu
osim ove pesme

Leonard Cohen

уторак, 10. фебруар 2009.

Igra

Prepustam se…

Samoca zarobljena u suzi

Okleva na ivici trepavice,

Gubi kontrolu nad sobom,

Drhti pred plimom bola,

Pada.



Pognuto lice,

Gledam necije korake

Davno ostavljene, zaboravljene.

Odjeci smeha u ocima,

Secanja me guse, gubi se

Dah.



Senka sapuce,

Odjeci tvojih reci slamaju me,

Zatvorenih ociju za poziv u pomoc,

Prolazis kroz mene,

Ostavljas za sobom

Sve.



Izgubljena rec

Kojom sam te hteo dozvati,

Glas koji se nije cuo,

Slep za boje koje nestaju

sa tobom. Rusi se

Svet.



Ti se igras…


bRoKEn

0 коментара: